Ubezpieczenia mieszkaniowe wyborem konsumentów na 2016 rok

Produkty Warty od lat bezkonkurencyjne!

 

Po raz czwarty z rzędu ubezpieczania mieszkaniowe Warty odniosły sukces w rankingu konsumenckim, zdobywając tytuł „Dobry Produkt 2016 - Wybór Konsumentów”.

Godło „Dobry Produkt 2016” jest obiektywnym wyróżnieniem przyznawanym na bazie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby badane pytane są o najlepsze wg nich produkty w różnych kategoriach. Ubezpieczenia mieszkaniowe Warty, podobnie jak w ubiegłych latach, były najczęściej wskazywane przez konsumentów w kategorii „ubezpieczenia domu i mieszkania”.

Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2016" zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu -  dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).

 


dostarczył infoWire.pl